poniedziałek, 2 lutego 2015

No to zaczynamy! :)



  
     Jak zapewne widzicie, postów jest niewiele. Cóż, właściwie jest to pierwsza notka.
Ale już niedługo to zmienię! Posty nie będą ukazywać się regularnie, ale mam nadzieję, że dość często.
To może coś o mnie?
Wielu z was może mnie kojarzyć z kilku innych moich blogów, w tym o mitologii i pamiętnikach wampirów. Niewiele jednak na tych blogach mówiłam o sobie, a raczej zajmowałam się fabułą. No więc, będzie to pierwszy blog całkowicie o mnie i moich przemyśleniach. Nie będzie to jednak blog typowo life stylowy, bo nie kręci mnie to. Będziemy rozmawiać o wszystkim i o niczym.
  Mam na imię Ola, chociaż po raz kolejny przedstawiam się jako Savi, co ma związek z moim pierwszym blogiem. Mam piętnaście lat, metr siedemdziesiąt sześć i ciemne włosy za ramiona. Uwielbiam pisać. Nie ważne o czym, ważne, że piszę. Chodzę obecnie do drugiej klasy gimnazjum, a moim ulubionym  przedmiotem jest geografia. Nienawidzę historii, do której zraziła mnie nauczycielka tego przedmiotu. Nie słucham gatunków, słucham muzyki, choć w większości  rapu. Ostatnio za sprawą wspaniałej powieści (If i stay) zainteresowałam się również muzyką klasyczną. Lubię niezliczoną ilość rzeczy. Lubię książki, blogi, muzykę, galaretkę, reeboki, air maxy, kanapki z jajkiem, wolny czas, geografię, romansidła, powieści, filmy SF, Harry'ego Pottera, psy ( chodzi o zwierzęta ), malować paznokcie, jeździć na rolkach i deskorolce, bić się, skakać, śpiewać, wydurniać się z przyjaciółmi i wiele, naprawdę wiele innych rzeczy. Staram się odzwyczaić od przeklinania (co nie jest łatwe, zwłaszcza w gimnazjum) ponieważ uważam, że przeklinające dziewczyny są nie atrakcyjne. Jestem w stu procentach hetero, ale nie mam nic do osób homoseksualnych, jeśli nie afiszują się zbytnio swoją orientacją. Mam tu na myśli głównie chłopców chodzących w za obcisłych spodniach, vansach i innych głupotach, obrażających osoby hetero nazywając ich innymi i gorszymi.
 Myślę, że jak na razie tyle o mnie wystarczy. Postaram się dodać coś jutro.
Buziaki!

3 komentarze:

  1. Okej kochanie.
    Po pierwsze zapomnialas napisac, ze kochasz mnie ; d
    Po drugie bede czytac tego bloga gdyz nie jest o mitologi.
    Po trzecie kocham cie ;*

    Twoja Chealsy

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu ;3

    cukiereczekxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zapraszam też na wczorajszy post :D

      Usuń